Mitt ord 2017/My word 2017

I år har jag en ny utmaning i mitt skapande, jag kommer att skapa minst 12 layouter med ordet TACKSAM. Minst en layout per månad där jag beskriver i ord och bild vad jag är tacksam för under den månaden. Dessutom ska jag försöka göra 100 layouter och 50 kort under året.

Det här är min inledande layout:

117

Nummer 1 av 100.

 

My word this year is going to be thankful, I am going to scrap at least 12 pages, one every month. I will also try to make 100 pages and 50 cards in 2017.

// Caroline

Kommentera

