Mys

Hej igen

Jag har gjort en utmaning till mig själv, jag ska scrappa/måla/göra kort 50 stycken innan nyår. Vem hänger på? Jag gör detta för att jag mår bra när jag pysslar och jag behöver lära mig att priortera mig själv någongång i veckan. En fru/mamma som pysslar mår bättre och som ett brev på posten blir jag då trevligare!😊

Här kommer nummer 2/50

Jag har scrappat när Roger och jag var på Torekov spa. Mysig helg!

 

Mys

Nu blir det en tur till stan för att inhandla kläder till skolstarten för barnen.

Kommentera

